Skip to Content

Horoscop Zilnic Actualizat

Berbec Gemeni Leu Balanta Sagetator Varsator Taur Rac Fecioara Scorpion Capricorn Pesti

Un rasarit la Costinesti

Era o superba zi de vara, poate un pic prea calduroasa sau poate asta era doar senzatia noastra dupa cele 3 ore petrecute pe drumul de la Tulcea spre Constanta si de la Constanta spre statiunea Costinesti, oricum am ajuns, iar briza marii ne-a pus tuturor un zambet pe fata. Eram impreuna cu prietenii lui Serban, prietenul meu, si cu toti cei care au incaput in cele 3 masini, adica 14 persoane, 7 fete si 7 baieti dornici de mare si distractie. Nu stiam unde o sa stam exact, Liviu, unul dintre amicii lui Serban a spus ca a cautat pensiuni costinesti pe site-ul agentiei de turism viaromania.eu si a reusit sa gaseasca o pensiune libera pentru acest week-end. Nu era o pensiune cu fite, era defapt o casa destul de veche cu vreo 8-9 camere separate, cu dusuri in curte, la fel si bucataria, dar avea o terasa frumoasa cu iarba verde, cu un leagan mare unde incapeau lejer 3-4 persoane si cu o masa mare protejata de soare cu o umbrela la fel de mare. Intr-un cuvant aveam tot ce ne doream, iar tariful per camera era de aproximativ 50 de lei/noapte, probabil aceasta era una dintre cele mai bune oferte de cazare pe litoral in acel moment. In cateva secunde ne-am ales fiecare cuplu camera, ne-am schimbat cat am zice "peste" si in doar 20 de minute ne aflam cu totii pe malul marii si intindeam de zor la cearsafuri, era abia ora 16.00 asa ca aveam destul timp pentru prima balaceala in mare.

Undeva spre ora 19.00 ne-am strans lucrurile si am plecat la pensiune cu gandul numai la carnea frageda ce urma sa se friga pe gratarul incins. Baietii ca de obicei, s-au apucat de facut gratarul, iar noi fetele am pregatit masa si intre timp mai povesteam fiecare cate ceva sorbind cu sete din pahare. Dupa ce ne-am asigurat ca nu a ramas firmitura in farfurie, ne-am tras sufletul, fiecare in stilul lui, eu cu Serban am mers in camera sa ne odihnim macar o ora pentru ca stiam ce ne asteapta, o noapte alba in Costinesti.

La 22.00 fix s-a dat alarma, toata lumea era echipata de distractie, fetele mai putin printre care si eu care inca ma aranjam, dar in 5 minute eram pe drum si din cate am aflat ne indreptam spre parcul de distractii ca ne "incalzim" pentru noaptea ce urma sa vina. In parc am ras pana ne-au dat lacrimile pentru ca baietii s-au tinut de glume tot drumul, ne-am dat in celebra Roata din Costinesti, am urlat cat ne-au tinut plamanii, ne-am jucat la diversele jocuri, eu am castigat o palarie de cowboy la un joc cu inele si astfel m-am ales cu o porecla pentru seara aceea. Dupa toata distractia din parc am plecat in discoteca Ring, prima de pe lista noastra. Muzica se auzea din departare, cand am ajuns era o aglomeratie de nedescris, dardupa un timp lumea a inceput sa mai plece spre alte cluburi asa ca ne-am distrat in voie, muzica a fost pe placul tuturor, dovada stand faptul ca am dansat pana la 3 dimineata aproape fara oprire, dupa aceea am hotarat sa aruncam o privire si in discoteca Tineretului si n-am facut rau, deoarece lumea se distra de minune si acolo, am dansatsi am cantat pana pe la ora 5 dimineata cand am hotarat ca ar fi cazul sa mergem pe malul marii si sa privim cum rasare soarele. Cu siguranta acel rasarit a fost unul dintre cele mai frumoase rasarituri pe care le-am vazut vreodata.

Categorie:

Articole asemanatoare

Turism si Hoteluri in Romania

Destinatii de vacanta si informatii de cazare in hoteluri vile sau pensiuni din Romania, posibilitatati cautare si rezervare hoteluri online, Forum turism cu destinatii sau cazare hoteliera de evitat.

Scrie Corect Romaneste

O campanie care incurajeaza scrisul corect in Romaneste pe internet campanie initiata de trei studenti de la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca.

Antena1 Economic

Noutati din PCNews

Stiri si informatii din ultimile apartii in tehnologie IT, jocuri, telefonie, fun, si multe noutati din domeniul tehnologiei.

Va oferim o gama variata de produse la cele mai bune preturi din Romania oferite de magazinul online emag.ro unde livrarea produsului este gratis. Cumpararea se face direct pe site si plata o faci la primirea coletului. Simplu si rapid nu ? Produsele sunt mai ieftine decat la magazin.